Lite uppåt och lite neråt....

Har inte skrivit på väldigt länge nu då det inte hänt något kul.

Livet med hästarna har sin gilla gång.
Ston som inte blivit dräktiga ston som blivit dräktiga.
Detta år kan jag inte säga att jag jublar över direkt.
Har funderat många gånger om jag ska fortsätta att avla.
Tävlingshästarna har en svacka och ja allt känns lite trist.
Har i väg en på inridning och har två som står och väntar på sin tur.
Fölen växer så det knakar så de känns mer som unghästar just nu.
Rosette ska få röra på sig idag.
Känns hon bra så ska hon iväg och träna i morgon.
Vi bygger om sadelkammaren, så allt är en röra inte så kul :(.

Har varit och tittat på en ny gård, då jag är lite rastlös i min själ. Vill så mycket men det känns som man bara kommer halva vägen.
Fått erbjudande att köpa en mycket fin häst men känner att jag redan har för många.
Som det ser ut för dagen så flyttar en av 09, så himla skönt.

Hedda skuttar lite nu och gör det bra. Synd att jag inte betäckte henne men får ta det till våren.
42 pallar spån har kommit så nu räcker det i vinter. Ska få en silo från Kraft då det går åt 2,2 ton i månaden, ska bli skönt att slippa all säckar.
Ska försöka ta mig i kragen och åka och titta lite på Hedda och Affe i veckan, men det känns som tiden aldrig räcker till.
Oj oj det var mycket gnäll.
Nu är det dags att ta tag i denna dag med ett stort leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch känner verkligen igen mig i det där. Jag hoppas att det känns lite bättre nu, det går ju i vågor. Fasiken vad less man kan bli ibland.

2010-09-30 @ 13:08:53
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0