Stardust kliver på lastbilen i morgon.

På fredag kommer Stardust hem.
Hon seminerades i fredags så det blir att åka och kolla henne efter 1 1/5 vecka tank om jag kunde ha lite tur.

Hästarna står inne för nu är insekterna tillbaka.

Rosette åker till Hammarö i morgon och ska tävla i tre dagar. Efter detta kan man ta lite ställning till vad hon ska göra i framtiden.

Hedda har inte tagit sig på betet, så det blir nog att ta hem henne. Hon ska åka 1 sep till A-S.

Hade fölen i paddocken igår och blev glatt överaskad vad fin Preilas föl var. Så nu måste jag hitta ett passande namn till en liten fröken.
Även Cillas föl var bättre än vad jag tyckt så det var också kul.

Vi löshoppade Heidi i går och det gick jätte bra. Det kanske inte var det roligaste hon gjort men hon hade väldigt fina framben. Är så himla nöjd med detta sto. Man bara står och ler när hon glänser runt i padocken. 

Hade tänkt att städa lite ute i stallet idag, men har lite svårt att ta tag i det. Skulle behöva gå igenom mina saker för att se vad som finns och vad som behöver införskaffas inför höst och vinter.
Det värsta är att listan blir nog lång och det är inte lika kul.

Nu är det dags att ta tag. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0