Kanske är det vad jag söker....

Ska snart bege mig till Tranemo för att titta på ett sto.
Spännande är det.
Hoppas nu på att hon är lika fin som jag tänkt mig.

Nu börjar det stå bli tomma boxar i stallet. Känns skönt.

När det är sådana här dagar yycker man synd om de små liven som står ute och väntar på att få komma in trots att de bara varit ute i 20 min. Kan inte säga att mina hästar gillar regn.

Pysslade lite med pojkarna i går, vad skönt det är men hingstar som kan stå i gången bland alla ston.
GB tar sig för varje dag.

Det kom foder i går.
Har provat ett nytt foder till fölen och unghästarna får se om man för den önskade efekten man önskar sig.
Jag har valt att fodra mina hästar med KRAFT. De har kommit ut med ett nytt som heter föl.

Dags att skynda vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0