Min vackra Consenza

Nu är min pärla hemma. Hon kommer inte att släppas på bete då hon mår jätte dåligt av detta. Så nu är hon i tryggt förvar i sin box.

Hon är högbrunstig så om hon inte tar sig nu så blir hon nog inte dräktig.

Nästa vecka ska vi till kliniken för en kontroll samt nya skor.
Kanske låter lite konstigt att jag åker till kliniken, när jag ändå betäcker henne. Men jag vill att hon ska bli frisk.
Och skor måste hon ju ha, då hon inte kan gå barfota.

Min ponny kom hem i eftermiddags, hade glömt hur söt hon var.

Nu ska jag ut och mata kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas det löser sig med Consenza.

Hon är grymt snygg den hästen =)

2010-05-29 @ 09:31:01
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack.

2010-05-29 @ 17:50:41
Postat av: Julia

Håller tummarna för Sessan!!!

2010-05-29 @ 18:29:14
URL: http://juliaaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0