Det gör ont.....

Tänk att det kunde göra så ont.
Mitt lilla monster har nu åkt och det gör ont i hela själen.
Gud vad jag ångrar mig.
Kommer nog alltid att undra hur det är med henne.
Sista lilla ponnyn på gården tog nu farväl och åkte till sin nya ägare.
Min sista ponnyuppfödning.
Man säger alltid, att som uppfödare så är man väl förberedd på att  varje ny indevid kommer att lämna en.
Detta har inte varit några problem tills idag, då tårarna började rulla ner för kinden.
Snäll som hon alltid är traskade hon på den stora lastbilen som hon aldrig åkt med innan, ett litet gnäggande och sedan stängdes dörrarna.
Tre år hade vi innan det var dags att skiljas.
Farväl mitt lilla HJÄRTA.
Du kommer att vara saknad.



TISANA Connemara
 

Kommentarer
Postat av: Martina Nordström

Hej! Jag köpte en ponny vid namn Tisana för ungefär en månad sen, av Caroline Jeppsson. Jag hade lite funderingar på vem uppfödaren är och hittade till din sida. Min Tisana är färgväxlare skimmel, enligt säljarn är hon vit med brunt huvud och svarta ben på sommaren, och nu är hon mörk grå med brunt huvud och svarta ben. Min Tisana ska vara född 2007-06-10. Om det låter bekant så hör gärna av dig, för jag vill veta mer om henne.

/ Martina

2011-03-11 @ 18:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0