Två dagar kvar.

Börjar känna mig lite nervös. Det är inte riktigt min sak det här med bedömningar. Jag vet att jag skulle bli väldigt besviken om det gick dåligt. Skulle vilja stryka men jag vet att Ann-Sofie har gjort sitt bästa.
Var i Jönköping igår och köpte ett nytt träns till Hedda. Hon fick även ett nytt pannband, men tyvärr passade detta inte. Får ha det till någon annan.

27 Ann-Sofie Ahlsten    Heather Primera (SWB)
16:15    Jessica Börjesson Heartbeat - Cortez  

Heather Primera (SWB) 2007    Heartbeat     Jessica Börjesson
27 brun    Cortez     Jessica Börjesson
  sto    Ann-Sofie Ahlsten  1



Är väldigt nyfiken på den andra Heartbeaten som ska gå. Har sett en kort film på den och då var den helt fantastisk.


18
Malin Lars Berglund Hargita (SWB)
13:30    Carin och Lars Berglund    Heartbeat - Dutch Capitol  


                                                      

Kort på Heartbeat

                    

                    

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till =)

2010-05-13 @ 17:02:57
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack

2010-05-13 @ 17:43:39
Postat av: Caroline

Bra kommentar Jessica =)

2010-05-13 @ 20:36:38
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0