Till nygården i morgon

I morgon ska jag till Nygården med Consenza. Hoppas nu på att hon har kommit i brunst. Staro var inte dräktig men de rekommenderade oss att försöka en gång till, så det är väl vad vi gör.

Har varit på genrepet inför treårs. Hedda var så vacker att titta på. Tyvärr så har jag ingen bild som vanligt.

Är trött efter en lång dag.

Heidi börjar att ta sig nu. Tänk vad lite havre kan göra nytta.

Måste ringa och boka Lux Z i morgon så de hinner skicka innan hon ska till seminstationen.

I morgon blir en stressig morgon.
Ska vara med barnen hos dagmamman klockan 8.
Vara på nygårdens vid 8.30.
Vara på jobbet kl 10. Jobba några timmar för att sedan skynda hem för att hämta barnen. Har en del att göra i stallet.
Vet att jag hade en del saker att göra som jag glömt. Jag blir så trött på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Clara

Sno bilderna från mig =9 behöver inte ens fråga =) Det är ju din fina häst jag lägger ut =)

2010-05-06 @ 12:43:08
URL: http://diabetikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0