Millomgården...

I morgon åker Hedda till Millomgården för betäckning. Det är första gången jag använder mig av deras tjänster, så hoppas nu på en positiv syn.
Hingsten är bokad.
Som det ser ut nu, så slipper jag åka till Danmark för att hämta hem mitt nya sto. Min man passar på att ta med sig stoet när han åker till Jägersro.

Livet känns ganska uppåt just nu, även om det varit en del krångel med stona.

Min lilla gula ponny har ju kommit hem, så nu får vi se vad vi gör med henne. Hon får väl gå här ett tag och skrota.
Kom på att jag har nästan inga kort på henne så hon känns lite bortglömd. Men tog lite kort idag och fick med henne i bakgrunden. Cilla är inte så vacker på kortet då hon störs av flugorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0