Bokat Lux Z

Igår fick jag tummen ur och bokade Lux Z till Cilea. Hon bör komma i brunst runt den 20 maj. Hon fick en förtidig fölbrunst så den finns chans att hon kommer i brunst runt den 17 i stället, och det ser jag som en fördel. Hennes föl blir bara bättre för var dag som går.

Jag har velat ha en Lux avkomma nu i fyra år och tar hon säg inte så får jag väl köpa en då. Men tyvärr så är det inte så lätt att hitta ett sto efter Lux Z.
Om ni är intresserade så har ni länken till Lux Z här   LUX Z  det finns film på denna underbara hingst.

Satt och letade lite på YouTube i går och fann två fina avkommor som var till salu. Hittade även en helt underbar Cento som precis var såld.

Consenza går på penicillin, så det blir att spruta henne 5 dagar. Allt krånglar med detta sto. Det kanske inte är meningen att hon ska bli dräktig.

I slutet på nästa vecka ska Stardust kollas för 3 gången. Vad är det man brukar säga tredje gången gillet

                                          

                                           Lux Z 
   
LORD CALANDO LORD LADY KILLER SAILING LIGHT
LONE BEECH
VIOLA H COTTAGE SON
RICARDA
PERRA CALANDO I COR DE LA BRYERE
FURGUND
KERRIN MAMBO
FANGELIKA
APOCALYPTE Z AHORN Z ALME IBRAHIM
GIRONDINE
HEUREKA Z GANEFF
NOBIDA
SANNTONA CALETTO I COR DE LA BRYERE
DEKA
HEDIE MARENGO
CORANA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0