Pojkarna sover nöjt i sina boxar.

Igår tog vi hem pojkarna. Väl hemma i sina boxar var de så trötta, vet inte sist när jag såg dem sova så.
Ut en timma nu på morgonen. Sedan kom alla insekter, så då var det bara att gå in igen men de verkade vara supernöjda.
Har kommit på att det nästan är en fara att släppa in hästarna då jag alltid släpper dem. Jag väntar i dörr öppningen och de kommer farande i full galopp. Står man lite fel så kan det nog gå illa. Men det är härligt att se att de är så medvetna om vad de bor, det är väldigt sällan de går fel.

Nu tänkte jag gå ut och tvätta två av dem.

Visst är det härligt med sol men hästarna älskar det dåliga vädret, då det inte finns några insekter.

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0