Consenza hög-brunstar så nu blir det Husaby hästklinik.

Ja på fredag åker jag på återbesök med Consenza då hon inte blivit dräktig på fem försök, så nu struntar jag i det här.
Tyvärr så var det lite svårt med tider men jag ska ultraljuda henne på fredag, och om det ser bra ut så ska jag tillbaka för en genomgång.

Och om jag nu har turen på min sida så är hon frisk.

Ja då återstår bara vad jag ska göra med henne. Får hoppas att J L vill ha tillbaka henne. Om inte så får man hitta någon annan och jag tror inte det blir så svårt då det är en fin häst.

Kanske kan man få se henne på tävlingsbanan igen.



Consenza i Gäsene.

Kommentarer
Postat av: Julia

Håller tummarna!!

Hoppas Johan vill ha tillbaka henne för det vill jag :D Gillar henne jätte mycket!

2010-07-08 @ 18:33:41
URL: http://juliaaleijon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack.

Det vore väldigt kul om han ville rida henne igen.

Hon känns frisk men man vet ju aldrig med hästar.

2010-07-08 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0