Lite av varje....

Jaha så regnar det igen.

Dagen ska spenderas med att söka runt på nätet för att finna en bra lösning till mitt nya projekt.
Om mitt projekt gå i hamn så kommer det att bli riktigt bra här hemma.

Väntar på att kl ska bli 10 så jag kan ringa till Caroline om Lux Z.

Hästarna njuter av att vara hemma. Tror det är dags att börja täcka hästarna (de som ska göra något till hösten) nu då det är kallare på nätterna. Måste bara hitta något bra ställe där man kan köpa lite billiga fleece och bommulstäcken.
Ska även köpa tävlingstäcken till Rosette och Hedda men vet inte om jag ska köpa ofodrade eller fodrade. Har hittat tävlingstäcke på den här sidan som känns ok www.exklusiv.se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0