Ci Ci Senjor Ask vs Lux Z

Som det ser ut nu så blir det ingen Ci Ci Senjor Ask för min del. Skicket skickades fel och den stationen valde att ta mina spermier till sitt sto i stället för att skicka det med tåg i morgon bitti. Jävla folk rent ut sagt. Så nu står jag med ett sto med ägg som är redo men ingen hingst. Blev erbjuden att ta någon av deras hingstar med det är inte ens ett alternativ.
Måste ringa Caroline och hoppas jag få till något bra med Lux Z i stället.
Jag blir så trött på allt, har redan haft ett dåligt år och det bara fortsätter. Det kanske inte är meningen att det ska bli med än två föl nästa år.
Nu kanske man inte ska gnälla för om hon skulle bli dräktig med Lux Z så skulle jag jubla, tyvärr så är inte stoet ett optimalt sto så chansen är väldigt liten.
Känns som man griper efter minsta lilla halmstrå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0